Członkowie koalicji poskarżyli się na brak wkładu w liście do trzech przewodniczących komisji – przedstawicieli George a Millera (D-CA), Henry ego Waxmana (D-CA) i Charlesa Rangel (D-NY), odpowiednio – i skontrastowali go z Podejście kolaboracyjne podejmowane przez naszych kolegów z Senatu . List, a może i inne czynniki, skłoniły Waxmana do zorganizowania briefingu, aby omówić kwestie reform z członkami demokratycznej komisji. Choć była to zamknięta dyskusja, uczestnik poinformował, że członkowie Demokratycznej komisji opowiadają się za reformą systemu opieki zdrowotnej wymagającą wspólnej odpowiedzialności między osobami, pracodawcami i rządem – język, który również rezonuje z wieloma Republikanami, choć mają mniej normatywnych pomysłów na wdrożenie to. Osoby fizyczne byłyby odpowiedzialne za uzyskanie ubezpieczenia, a jeśli są zatrudnione w firmach zatrudniających mniej niż 10 pracowników w pierwszym roku, 20 pracowników w drugim roku, a ostatecznie dużych firm, mogliby go nabyć poprzez nową krajową giełdę ubezpieczeń zdrowotnych, w której wszyscy ubezpieczyciele wziąłby udział. Dotacje federalne, które są skalowane według dochodów – do 400% federalnego poziomu ubóstwa, lub 88 200 funtów dla czteroosobowej rodziny – będą dostępne, a dla osób zarejestrowanych będzie roczny limit wydatków out-of-pocket.
Demokraci komisji podobno popierają nałożenie wymogu baw się lub płać na większe firmy, które musiałyby zapewnić ochronę pracownikom zatrudnionym w pełnym wymiarze godzin i osobom na utrzymaniu, lub wnieść procent swoich wynagrodzeń do puli ubezpieczenia. Oni również opowiadają się za rozszerzeniem Medicaid, który w 2007 r. Obejmował około 60 milionów dorosłych i dzieci o niskich dochodach w tym samym czasie; Waxman od dawna jest mistrzem Medicaid w Kongresie.
W ramach panelu Waxmana proponuje się także stworzenie publicznego planu ubezpieczeniowego, który ma konkurować z prywatnymi ubezpieczycielami, opracować publiczno-prywatny komitet doradczy, który będzie rekomendował pakiety świadczeń oparte zasadniczo na planie świadczeń dla pracowników federalnych, oraz zwiększy wsparcie dla podstawowej opieki, pielęgniarstwa, i pracowników służby zdrowia, a także ośrodków zdrowia społeczności. Być może w odpowiedzi na zdecydowany sprzeciw republikanów wobec publicznego planu, Demokraci podobno powiedzieli, że taki podmiot będzie podlegał tym samym reformom rynku i ochronie konsumentów, co prywatni ubezpieczyciele. Mógłby również działać niezależnie od wymiany ubezpieczeniowej, polegać na składkach ubezpieczeniowych i kopiach bez federalnego wsparcia w celu pokrycia swoich kosztów i budować na dostawcach i stawkach Medicare, podobnych do praktyk prywatnych planów dzisiaj .
Tymczasem 14 maja Senacki Komitet Finansowy spotkał się za zamkniętymi drzwiami przez cały dzień, aby dokonać przeglądu nowego zestawu opcji politycznych zaproponowanych przez przewodniczącego Maxa Baucusa (D-MT) i rankingu republikańskiego Charlesa Grassleya z Iowa. Chociaż komitet ten działa w sposób znacznie bardziej partyzancki niż większość innych, jego dyskusje odzwierciedlają poważne różnice poglądów, szczególnie w odniesieniu do tworzenia publicznego planu. Ale potencjał kompromisu w tej najbardziej kontrowersyjnej sprawie może zapuścić korzenie między Baucusem a Grassleyem, którzy mają historię udanych okazji na ciernistych pytaniach
[hasła pokrewne: thonsilan syrop, gineintima acticand opinie, medyceusz bazarowa ]
Comments are closed.
Powiązane tematy z artykułem: gineintima acticand opinie medyceusz bazarowa thonsilan syrop
Co jest w pakiecie takiego zabiegu
[..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: gabinet ortodontyczny[…]
Koncerny farmaceutyczne preferuja syntetyczne wynalazki